Așa cum avem trendurile de fashion pe anotimpuri, vine un moment când în universul frumuseții și al îngrijirii personale se face un clasament al celor mai bune produse. De exemplu, clasamentul anual al site-ului Allure este un eveniment foarte anticipat în această industrie, fiind recunoscut pentru obiectivitatea și standardele înalte de evaluare. Indiferent dacă ești o entuziastă a produselor de makeup și beauty, ori doar cauți ceva de calitate, suntem aici să te ajutăm. Iată care sunt unele dintre cele mai apreciate produse ale anului, incluzând brandurile de top, prețurile dar și sfaturi de utilizare pentru acestea.
Baza de machiaj de la Milk Makeup, Hydro Grip Primer (204 lei) rămâne în continuare în capul listei când vine vorba de pregătirea tenului. Formulat cu apă de aloe, floare de vișine, acid hialuronic și vitamina B pentru a susține și hidrata pielea. Hrănește, calmează și pregătește tenul pentru un machiaj proaspăt. Are o consistență ușor lipicioasă ceea ce ajută la o aderare mai bună a fondului de ten.
La capitolul serumuri, revista Vogue menționează Beauty of Joseon Glow Deep Serum (79 lei). Un ser ușor hidratant ce conține 68,6% apă de tărâțe de orez pentru a clarifica pielea și 2% arbutina pentru a estompa hiperpigmentarea. Textura ușoară și cu absorbție rapidă pătrunde adânc în piele pentru a oferi pielii efecte de iluminare și hidratare de lungă durată. Alfa-Arbutin funcționează prin inhibarea activității tirozinazei care limitează producția de melanină în piele, având un efect de 10 ori mai mare decât Beta-Arbutina obișnuită.
Un subiect destul de greu de abordat sau cel puțin provocator să denumești un fond de ten “câștigător” al anului, având în vedere unicitatea și complexitatea tipurilor de ten, mai ales că și felul în care acesta este aplicat influențează rezultatul sau mai bine zis, finishul. Cu toate acestea, site-ul Allure desemnează Charlotte Tilbury Airbrush Flawless Foundation (258 lei) drept câștigător. O formulă ce bifează rezistență de lungă durată, hidratare, ingrediente benefice tenului precum peptidele ce lupta împotrivă factorilor dăunători și o disponibilitate în 44 de nuanțe, ca să îi citam : ” it’s just a matter of time before everyone realizes that this is the foundation for them.”
Pentru gene întoarse până la cer, pasionatele de beauty recomandă L’Oréal Paris Telescopic (60 lei) pentru volum și alungire iar dacă vrei un efect de gene false, poți încerca rimelul de la essence, Lash Princess (20 lei).
Produsele K18 se bucură în continuare de aceeași popularitate, gama votată fiind cea Damage Shield Protective, șampon (189 lei) + balsam (170 lei), un duo ce protejează împotrivă deteriorărilor cauzate de razele UV, agresiunile din mediu și aparatele de coafură, dând în același timp moliciune părului, descurcandu-l și redandu-i strălucirea. Concurență îi fac și produsele de Bumble & Bumble – Bb.Bond-Building Shampoo & Conditioner (set la 185 lei) care pătrunde dincolo de cuticula părului și în cortex, unde construiește noi legături. Aceste legături ajută la creșterea părului. Legăturile sunt adesea rupte prin prelucrare chimică sau stilizare termică. Prin ingredientii săi din miere de flori sălbatice și fermentul de miere, îmbunătățește elasticitatea părului pentru a preveni deteriorarea viitoare
Inspirația acestei palete a pornit de la cele 12 tonuri ale pielii umane, concepută de către Mario Dedivanovic, paleta cromatică de care nu ai cum să nu te îndrăgostești sau măcar să te încerce curiozitatea de a o testa. O paletă universală de culori mate indispensabilă, Master Mattes® Eyeshadow Palette (275 lei) este formulată pentru a fi construibilă cu ușurință, pentru a trece fară probleme de la un look natural la unul spectaculos.
Dacă Amouge a luat cu asalt TikTokul internațional prin lansarea parfumului Guidance (1825 lei), în țara noastră a fost destul de menționat Bianco Latte de la Giardini di Toscana (625 lei). Un nor de vanilie, lapte și miere, tente gurmande și ușor lactonice.
Un staple când vine vorba de kiturile makeup artiștilor, Benefit 24h Brow Setter (162 lei) rămâne în continuare unul dintre cele mai bune produse când vine vorba de fire rebele. Este ușor de aplicat datorită periuței sale, se usucă rapid și se poate folosi atât singur cât și peste produsele de machiaj pentru sprâncene.
Legat de cea mai folosită nuanță sau ruj în sine, în anul 2024, mai ales că Pillow Talk de la Charlotte Tillbury a dominat destul de mult machiajul buzelor, atât revistele de specialitate dar și rețelele de socializare nu s-au dezis de legendarul Velvet Teddy (135 lei) de la M.A.C. Cosmetics – un ruj mat și mătăsos care oferă 12 ore de acoperire completă și 8 ore de hidratare.